Når du køber tunge varer såsom en vaskemaskine, et køleskab eller en opvaskemaskine, hjælper vi naturligvis gerne med at levere varen hjem til dig. Har du en udtjent vare, tager vi den også gerne med til genbrug (kun på Bornholm).
Såfremt du ønsker det, kan vi montere dine nye hvidevarer for dig (kun på Bornholm).
Du kan altid være sikker på, at det er en professionel, der udfører arbejdet, når du bestiller services hos os.
Du kan bestille services i webshoppens kasse eller efter aftale med os. Efter afgivet ordre kontakter vi dig inden for 24 timer, for at aftale tidspunkt for levering og evt. montering – dette gælder dog kun på hverdage.
Leveringstiden er 1-3 hverdage for lagervarer, og 3-5 hverdage for varer, der skal bestilles hjem (med forbehold for varer der er i restordrer fra leverandøren). Når man bestiller over internettet, modtager både køber og sælger direkte en ordrebekræftelse på mail. Køber bliver også kontaktet telefonisk af sælger ang. opsætning/afhentning. Ved levering til ikke-brofaste øer, dog ikke Bornholm, kan der blive pålagt et ekstra gebyr på fragt. Skulle der være spørgsmål, eller har du et kommentar til os angående leveringen, så kan du kontakte os på kontoret tlf.: 28 84 65 22 eller skriv til [email protected]. Bemærk: Bestiller man en vare, så vil der altid komme et tomt kommentarfelt op til dine evt. bemærkninger ang. ordren.
Her finder du en oversigt over priserne på de mest almindelige leverings- og tillægsydelser, vi tilbyder.
De samlede omkostninger beregnes ved webshoppens kasse.
* Ved indbæring af amerikanerskabe kræves der typisk to personer. Derfor er priserne højere end ved almindelige hvidevarer.
Ved levering til kantsten leveres produktet til nærmeste hoveddør i gadeplan, som kan tilgås med en sækkevogn. Bor du i etageejendom betyder det, at varen stilles på gaden udenfor.
Såfremt du ønsker, at vi skal montere dine nye hvidevarer, bedes du kontrollere, at din bestående el- og VVS-installation er lovligt udført. Vi monterer til den eksisterende installation uden udskiftning af slanger, ledninger og stik og benytter de installationsdele, der medfølger produktet. Vores montør forsøger at løse alle problemer på stedet. Vurderer montøren, at det ikke kan udføres, vil dette blive oplyst ved ankomsten. Eventuelt ekstra arbejde aftales med montøren.
Du skal sørge for uhindret adgang til installationsstedet.
Du vil blive kontaktet af os hurtigst muligt efter ordreafgivelse for at aftale et tidspunkt for monteringen. Det vil være i tidsrummet mandag-fredag mellem 10.00-17.00.
Såfremt der ikke er nogen på adressen, der kan modtage varen, og der ikke er indgået aftale om at varen må stilles, tager chaufføren varen med retur. Ønsker du en ny aftale for levering, kan du kontakte forhandleren, som behandler din ordre. Bemærk, at du i så fald skal betale for en genkørsel. Prisen på genkørsel er 399 kr.
Du kan indgå aftale om, at chaufføren skal bortskaffe dine udtjente hvidevarer. Chaufføren tager produktet med retur og sørger for den miljørigtige bortskaffelse. Du skal selv afmontere produktet. Har du bestilt ydelsen i forbindelse med levering til kantsten, skal du selv sørge for at bære det ud til første tilgængelige hoveddør i gadeplan. Er ydelsen derimod bestilt med montering, tager chaufføren produktet med ned. Vi beder dig venligst sikre “transportvejen” gennem dit hjem.
Såfremt monteringen ikke kan gennemføres pga. manglende, ulovlige, defekte, ikke tilgængelige installationer eller forkerte indbygningsmål til produktet, vil du blive faktureret for en forgæves montering, pris: 399 kr.
Følgende er generelt ikke omfattet af montering:
Vi har udvidet garanti på udvalgte produkter
– så du er sikret i 4 år.
Vi har et af Danmarks største sortimenter med alle de kendte varemærker.
Vi leverer gratis til kantstenen i hele landet.